Bent u ontevreden over bepaalde zaken of heeft u een klacht? Wij gaan graag met u in gesprek en hopen dat u altijd komt met een vraag of klacht zodat we samen op zoek kunnen naar een oplossing.

Voor algemene zaken over ons IKC kunt u een afspraak maken met de directeur. Indien het om groep specifieke zaken gaat, kunt u terecht bij de leerkracht van uw kind. Als een gesprek met de groepsleerkracht naar uw idee geen oplossing biedt, kunt u de (adjunct-)directeur benaderen.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van een klacht? Dan kan de directeur u doorverwijzen naar de directeur-bestuurder. Voelt u zich belemmerd om met uw klacht naar de directie of directeur-bestuurder te gaan? In dat geval kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon van Kits Primair: mevrouw D. de Boer. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 06-20554927.

De vertrouwenspersoon gaat na of een oplossing kan worden bereikt. Blijft u van mening dat uw klacht onvoldoende is afgehandeld? Dan kan de vertrouwenspersoon u begeleiden bij de indiening van uw klacht bij de Landelijke Klachtencommissie. Meer informatie vindt u hierover op de website: http://www.onderwijsgeschillen.nl.

 

download hier de klachtenregeling-onderwijs

Call Now Button